söndag 14 september 2008

Hohojaja. Vaknade alldeles för sent för mitt eget bästa. Tio i tre. Fyfan ;P Men då var jag ju hos P till sex imorse också.
Har inte hunnit göra så speciellt mycket idag faktiskt, bara softat och surfat lite. Tittat repriserna på Vem kan slå Filip och Fredrik? Ganska roligt faktiskt, dom är jävla smarta dom där.

Igår var jag och Patric på promenad. Igen. Gick runt träsket. Jävligt hurtigt av oss faktiskt! Tiden går ju som alla vet snabbt när man är två och går och snackar. Det är ju så jävla trist att gå själv runt träsket, tiden går så jäkla sakta. Känns inte som att man kommer någonstans.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Ska väl se det där Ett hål i väggen och sen det där Japan-programmet, vafan hette det? Stora i Japan? Nåt sånt. Verkar roligt i alla fall.

Jag har tappat stinget lite med bloggandet, känns inte som att jag har så mycket att skriva. Men jag uppdaterar väl lite här och var. Mest för mitt eget samvetes skull och ja! Jag har faktiskt ett samvete! :D

Tack för nu. Uppdaterar kanske senare.
Ajöken!

Inga kommentarer: