onsdag 10 september 2008

Haha. Det är det enda jag har att säga om den där jävla "JORDEN KOMMER GÅ UNDER"-nyheten. Bollocks! Det är en hoax! Load of crap!
Även om det (MOT FÖRMODAN) skulle ske- vad i helsike kan man göra åt saken? Shit happens.
Varför hetsa upp sig över en sån grej, hur många gånger har man inte hört att jorden ska gå under den-och-den-dagen? Har det skett? Nej, jag sitter ju här!
Skulle det vara så att jorden nu skulle gå under så är det inte pga några galna vetenskapsmän tror att de rekonstruerat the Big Bang! That's for sure.

Apropå vetenskap så kom jag att tänka på ateism så kom jag att tänka på att morsan hade beställt en JÄVLIGT intressant bok. Hon fick den igår och jag var alldeles lyrisk! Illusionen om Gud heter den, skriven av Richard Dawkins. Den verkar helt fantastisk. Han är den allra kändaste ateisten i modern tid och han har nu redogjort och spekulerat i varför det är helt och fullständigt ologiskt att det skulle finnas en Gud. Han diskuterar och resonerar kring de allra flesta religioner och jag kan knappt bärga mig att öppna den och börja läsa! Dock kan jag ju säga att jag inte helt och fullt är ateist. Jag känner lite sympatier med buddhismens läror- men jag är inte religiös på DET sättet. Jag ber inte o grejer. Men det ska ändå bli VÄLDIGT spännande att läsa! Iiiih!

Igår var jag med P. Var här o busade med Maja och satt sen o chillade till fem på morgonen. Du är riktigt jävla bra, det vet du va? ;-**

Ikväll blir det FETTNING med Martin! Helsike vad jag ska pressa chips! Ååååhhhh... mm! Det vattnas i munnen bara jag tänker på det!

Nu ska jag dricka kaffe och se Top Model!
PEACE OUT

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, fast jag har ju varit sjuk då du var sjuk också. :P Det börjar dock bli bättre nu. *tar i trä*