måndag 22 september 2008

Girl put your records on

Sweet P har sovit här i natt, inte Sweet P från Project Runway utan Sweet P som i .. någon annan!
Somnade faktiskt ganska tidigt, typ halv två-två, sen klev vi upp kring elva. Riktigt hurtigt tycker jag. Annars brukar vi alltid ligga och dra oss till tre-fyra. Det var bra. Har käkat lite och tagit det lugnt. Sen skjutsade jag hem Sweet P och jag har städat o fixat. Vädrar ute i mitt rum också, har inte gjort det sen fredag typ så det kändes lite instängt xD Haha
Nu sitter jag o dricker kaffe, sneglar lite på Idol 2006 och tar det lugnt bara.

Misstänker fortfarande att jag är laktosintollerant. Usch.. Vill inte :( Har inte druckit mjölk på svinlänge. Jävla skit.
När jag rapar smakar det fiskolja i käften också. MYSIGT. Riktigt äckligt. Men så är det när man måste trycka i sig massa vitaminer- DÄRIBLAND fiskolje-kapslar. Mjuuuhh.

Men annars mår jag bra.
Ajö

2 kommentarer:

Anonym sa...

fiskolja?! eeuuwwh! ._.

svar: haha japp, jordgubbsljus it is! från ikea, moahaha. luktar helt underbart ju :D

uh, jaa... trixie är helt jättejobbigt att ropa. inte kul alls :P

Anonym sa...

schvaaar: haaha men fyfan :D jag håller mig till vanliga vitaminer alltså... knappt det ens en gång. haha :p