torsdag 21 augusti 2008

Nu har jag precis pressat en påse Polly och plöjt igenom senaste numret av Vecko-Revyn. Jag kände att jag kunde unna mig det idag när mamma varit så elak med mig. Ja, elak och orättvis. Men det är en annan historia.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag. Tanken var väl att jag skulle åka in till Arbetsförmedlingen och skriva på ett samtycke. Men det får jag ta en annan dag. Kanske imorgon.
Men i och för sig ska jag och Martin (Lina?) åka till Luleå, så vi får se om jag hinner, får väl annars åka in tidigare till stan och skriva på det. Bör inte ta så länge.

Tänkte ta en promenad idag, men jag vet inte om det är så bra egentligen.
Hade en JÄTTESVULLEN halsmandel igår, helt sjukt. Kunde nästan inte andas på kvällen när jag skulle sova så jag ställde in mig på att ringa vårdcentralen idag. Men det behövdes inte eftersom jag bara var lite öm i halsen när jag vaknade idag. Svullna och ömma halsmandlar är väl en del av att vara förkyld antar jag.. Får se till att dricka mycket grönt te och gurgla saltvatten.

Sitter just nu och väntar på att vi ska äta middag. Ugnspannkaka, mumma!

Inga kommentarer: