tisdag 15 juli 2008

Sov med Hannes i tält i natt. Haha. Mysigt värre. Men vaknade vid nio av att jag höll på att DÖ av värmeslag så det var bara att traska in. Bra att jag kom upp i tid i alla fall.
Jag funderar på att fara på Alder och simma lite idag. Är fint väder så det vore ju inte helt fel faktiskt. Men nu har jag nån finne-pormask-ish-sak på ryggen som tar SÅ jävla ont ibland. Fast den är inte mjuk som en finne, det är snarare som en.. sten eller nåt. Sen är den ganska långt ner på ryggen, som på sidan.. mot midjan fast inte riktigt. Där det är jättekänsligt dessutom....
Så jävla hemskt, jag satt här i fåtöljen och lutar mig bak, så känns det som att jag får en KNIV i ryggen. Jag flyger upp och skriker rakt ut, men även efter jag rest mig så känns det som att kniven är kvar så jag slänger mig ner på golvet och skriker. Sen släpper det efter ett tag, då är det bara som en nål som sticker. Uschuschusch. Jag ska be morsan operera ut den där jäveln nu. Jag hade en sån för ett par år sen, men då klämde hon ut den och sen blev det bra.. Hoppas det blir det nu också. Aj fyfan vad ont det tar, FORTFARANDE. Gaaahhh.



Såg Kung-Fu Panda igår också. Riktigt rolig faktiskt, synd bara att jag inte fick tag på bästa kvallen på filmn, men det funkade ändå. Hehe. Rekomenderar den verkligen ;P

Nej nu ska jag klämma lite äckelpäckel på ryggen. Wish me luck.

Inga kommentarer: