måndag 28 juli 2008

Prince Manvendra Singh Gohil of Rajpipla

Har varit på stan idag, heeela dagen. Fick ihop nästan sex timmar. Inte illa!
Var o kikade lite varstans och hittade en t-shirt, ett lite längre linne, två sjalar, bodylotion, duschcreme och deo.
Mötte upp min moster kompis Anna och gick på Max o hämtade mat, satte oss i en park och hade jättemys. Rätt som det är kommer prins Manvendra Singh Gohil gående!!! Han som tvingades gifta sig med en kvinna, leva förtryckt, kommer ut som homosexuell, blir ignorerad av familjen och sedan accepterad. Men framförallt har han varit med i OPRAH! Jag blev alldeles lycklig!
Jag har sett livs levande transvestiter idag också, då blev jag också lycklig. Tänk, hon kan äntligen köpa strumpbyxor på Åhléns utan att någon reagerar. FANTASTISKT!
Fick dessutom veta att paraden är på söndag och DIT SKA JAG!

På onsdag ska jag på ett informationsmöte om barnvaktsjobb och på fredag ska jag på arbetsintervju. Det tar sig!

Uuuj! Höll ju på att glömma; har varit massa tråkigheter på vårt område idag. :(((( Hemskt.

Nu. ska jag softa. Hejs.

Inga kommentarer: