söndag 13 juli 2008

pretty in pink

sitter här i vardagsrummet, vaknade för lite mer än 40 minuter sen. Fyfasen. Jag har nog vänt tillbaka mitt dygn snart om ajg fortsätter så här ;P
Jag har inte riktigt haft tid eller ork att blogga nu på ett tag. I fredags var jag med Becki, käkade middag och såg film. Softade på bara.
Jag var på min första joggingrunda i fredags också, i spöregnet ^^ Haha. Men blir jag springsugen så kan inte regnet sabba mina planer. Jag kände redan på uppfarten hur det började skvittra, men då hade jag på mig träningskläderna så då var det fan lika att fara..
Igår hade jag träningsvärk. Fyfan alltså. Nåja, jag är ju igång nu i alla fall känns det som. Idag ska jag på prmenad hade jag tänkt.
På kvällen blev det partaj. For till Becki och fixade oss i ordning, sen kom Ricke, Jossan, Henric, Jonas och nån till snubbe. Sen kom Carro och Gabbi också lite senare. Svinskojj! Drog till Farmen vid elva-tiden och hängde där till två ungefär. Träffade jättemånga jag kände, så roligt.
For till Becki på "efterfest". Dock var det inte mycket till efterfest. Jag och Becki drog på mjukiskläder och hade hamburgar-cravings. De ringde en TAXI (!) för att fara in till stan o köpa maaat. Så hade Frasses stängt. Det var INTE uppskattat. Då blev jag less och gick o la mig.
For hem sen vid halv fem ungefär, kändes konstigt att sova där ;p Varför tänker jag inte säga. Men så är det .. Hehe.

Summa sumarum så har det varit en bra helg.
Dock kom det upp lite saker för mig igår som inte var så skojj kanske. Men å andra sidan så känns det helt okey faktiskt. Jag har tänkt över det här som vi har (?) ganska länge nu. Är det värt det, liksom? Nje. Jag tror inte det.

Förresten har jag kommit in på hälsovägledar-utbildningen vid LTU. Men det ska jag tacka nej till. Funderar på att läsa litteraturvetenskap (jag kom in på den också) men då blir det bara halvt studiebidrag.. känns inte så hett.
Sen funderar jag ju på att dra till Stockholm också. Ouff. ouff. Får se hur det blir. Jag vill inte tänka alltför mycket på det just nu känns det som, även om det är vad jag faktiskt borde göra.

Nåja.
Nu ska jag äta något. JAG VILL FORTFARANDE HA HAMBURGARE FFS! ....

Adieu!

Inga kommentarer: