torsdag 10 juli 2008

Ouff, ouff.. känner mig jättetrött.
Gick och la mig efter tolv igår, men låg och vred mig hur länge som helst. Jag har blivit sjukt mörkrädd. Svinjobbigt. Jag har fan inte varit det förut- men nu är det alltså dags, när jag är 19 år gammal. Jag tyckte mig höra massa saker sen också, bland annat som att någon tappade nåt i golvet. SVINHEMSKT. Fyfan. Att det sen var rått och jättefuktigt i mitt rum gör det inte särskilt mycket bättre. (Jag hade massa tvätt där men hade glömt att öppna fönstret eller ventilerna så fukten satte sig i mina sängkläder och i tapeterna.... uff.) Hade gärna sett att det låg en söting där bredvid mig just då faktiskt...... ><
Men trots detta så sov jag ändå bra, när jag väl somnade det vill säga.
Vaknade vid halv sex av att jag fick ett sms (hade väl inkommit vid halv tre, men jag vaknade inte av det då.. ) "Yo din koloss! Har du satt en pizza i fel strupe? :-P/Phil" Haha.. :D

Vaknade sen igen vid halv tio av att Hanna ringde. Planen var att vi skulle gå på promenad, men vi for till hennes farsa i Sävast och bastade istället. HUR skönt som helst. Känner mig som en ny människa! När vi var färdigduschade, rena och fräscha så for vi till hennes farmor och fikade. Hur gullig som helst, väldigt gammal (jag tror hon var 86 år !!) och lite halvdöv. Men jättesöt.
For hem sen och käkade middag, softade och nu har jag precis kommit hem. Var på en 45 minuters promenad med Becki. Hurtigt, hurtigt. Förresten så ska Becki också till Turkiet i oktober! Hon ska till och med till Alanya (på samma strand till och med)! Hon kommer till och med vara där samtidigt som jag! Helt jävla sjukt vad liten världen är ;b Haha..
Vi snackade väl om att fara på "ROADTRIP" (till Ike... Alko. Höhö) imorn också, men vi får se hur det blir. Tror inte hon får ledigt från jobbet för det. Höhö.

Ikväll blir det nog att se film tror jag, jag har tankat den där Haggard. Så jävla jävla rolig. Men vi får se. Det är ju Design: Simon & Tomas också, sen är det Sex and the city. Vi får se helt enkelt.

That's all for now.

Inga kommentarer: