onsdag 9 juli 2008

Ooh. Då är jag vaken då! Hurtigt och duktigt! Visserligen är det inte så tidigt, men tidigare än igår i alla fall. FRAMSTEG.
Väntar på att Becki ska komma förbi så ska vi gå på en promenad! Huuuurtigt! Så skönt att promenera, särskilt när man har nån att gå med också så går det lite fortare. Går man själv känns en halvtimma som en evighet, men är man två så går två timmar hur fort som helst. Hur går det ihop egentligen!?

David var på partaj igår- så han kommer vara FETBAKIS idag. Jag har ingen aning om när han kom hem, men han kom en sväng där vid ett-tiden o hämtade gitarren.
Tequila, vodka och vin. Då blri man full, och full var han. Han KRAMADE mig. KRAMADE. Vi har aldrig någonsin gjort det, aldrig. Vi är syskon, men vi har aldrig kramat varandra.. (okej, när David var nyfödd och jag var en liten tott på typ två år.. men det gills inte). Så då märkte jag att han var full.... haha..
Jag funderar på att jävlas med honom innan jag går. Typ ringa till hans mobil o så där- ELLER spela musik. Men jag känner mig så elak så jag kommer nog inte palla göra det, fast det var ju faktiskt min plan och jag förvarnade honom igår om det. Förvararnar man så är man ju inte SÅ elak- eller hur? ;)

Nu ska jag borsta tänderna, snart borde hon väl komma. Hm, hm.

Inga kommentarer: