onsdag 9 juli 2008

Lista

lånade av ehmelie!

vem ringde dig senast?
Hanna
Vem kysste dig senast ? ..hm.
vem kramde dej senast? KribbztaH
Vad har du för bh på dig just nu? Randig bikini-överdel
vad har du för trosor på dej just nu? Svarta
vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? "nu är jag på g :)" från KribbztaH
vad brukar folk få för intryck av dig ? Säkert att jag är ganska blyg
Har du någon gång klätt dig horigt? Vad definieras som "horigt"? Men menas kortkortkort kjol o magtröja- så nej.
har folk kallat dig slampa? Nej. Men hora. Då lyfte jag upp killen i tröjan o förklarade vad det innebär att vara en hora jag. Jag har fortfarande hans fulla respekt. ^^
har du kallat någon för slampa? Ja. På väl begrundad fakta.
har du slagit någon riktig hårt? hehe.. jag har två bröder- det kallas överlevnad.
använder du parfym? Joo
vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för? jag vet inte, får inte kommentarer för nåt specifikt så där. mer kanske.. "vad söt du är". eller så.. heh.
vem gav dig en komplimang senast? hmm.. jag minns inte. magnus kanske "du passar bra i keps" typ.
vilka slags killar faller du för? jääääävligt olika. ;b
vad kollar du på först hos en kille? Helheten absolut <- håller med! vill du ut och festa nu? Varför inte? ;D
vad är klockan? 12:41
vilken färg har din mobil? svart/silver
vad ska du göra nu? Äta, min mage kurrade nyss
Är du social? Mjo, väldigt blyg. Men jag gillar att ha folk omkring mig.
vad tänker du när du vaknar? "ååååh..nä. vad är klockan nu då"
kan du gå utan smink? jaa..

1 kommentar:

Anonym sa...

svar: ELLER HUR! men hallå, vi behöver ju också sån skit? de behöver ju bara raka bort lite skägg i princip medan vi rakar benen, under armarna.... blah, blah. nej fyfan, de borde faktiskt föda barnen, inte vi! seriously x]