söndag 6 juli 2008

Läste precis Emmas blogg om att hennes halsfluss-ish-hund är frisk igen! (Enya?) Skönt att höra.
När vi var där i Gammelstan på djursjukhuset så saknade jag Majdobebisen så jääävla mycket. Det var till o med en Golden där.. Gahhh..
Idag saknade jag henne så mycket att jag diskade hennes matskålar, underlägget och ställningen. Fullt med Maja-dreggel. Jättemysigt :)
Nu är de rena och fina i alla fall tills hon kommer hem. Min lilla bebis <3


Var på promenad idag också, så jäkla skönt. Jag har motionerat på ett eller annat sätt varje dag den här veckan, det är framsteg med tanke på att jag knappt lämnat huset på hela sommaren. Delvis beror det självklart på att jag varit sjuk i ungefär tre veckor, men sen är jag nog ganska lat också. Hehehe.
Än så länge håller jag mig till promenader, men förhoppningsvis ska jag komma igång med springningen snart, bara Becki lider med mig ;) Går ju alltid lättare när man är två! (Sen har man ju då också någon att dela sitt lidande med.. höhö)

Just nu sitter jag och väntar på att Sex And the City säsong 1 ska laddas klart så jag kan spendera natten med att glo på det! Jag har ju missat jävligt mycket eftersom vi inte haft trean först nu i vår. Så jag ska ta igen lite förlorad tid nu och sen se filmen också, sen är jag med i matchen! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

jo nu börjar hon bli frisk :) hehehe, haru börjat med ditt "nyttiga liv" igen ;) du hade juh nån period på gymnasiet då du också motionerade, men som en galning... typ sprang runt träsket :P

/Emma
emmaki.mine.nu (så du vet vilken emma ;) )