måndag 7 juli 2008

Klev upp tidigt idag.. for till Sunderbyn med David som skulle ta bort ett par födelsemärken. Vi väntar, jag skrämmer upp honom som är LIVRÄDD för nålar. "Höhö, du kommer säkert ta blodprov.. i ARMEN!", "TÄNK om du får ryggmärgsbedövning! Då sticker dom en nål i ryggen på dig, sen får du ha en SLANG där som dom PUMPAR in bedövningsmedel med. HAHA!"
Han blev lite skakis faktiskt. Fast "Det kan ju inte bli värre".
Så fick han gå in, jag ställde in mig på att vänta typ en timma på honom- ifall han var lite bångstyrig med nålarna o så där. Så kommer han ut två (eller mindre) minuter senare. "Jahapp, så var det klart!" Så visade det sig att han inte behövde ta bort dem! "De zeehr uht så tär, jaah. Thu kohmmer fåh ztort ährr, jaah" sade han tyska läkare.
Vi blåste till Lulstan o glodde runt. Jag hittade tre t-shirts (morsan kommer hänga mig i mina t-shirts....) och Darre hittade en cardigan. Verkligen INGENTING jag hade kunnat se David i, han blev chockad själv också sa han. "Jag trodde fan aldrig jag skulle köpa en sån här.."
Börnade hem o nu sitter jag här. Har precis käkat lite och ska strax gå till Sollan en sväng. De ska fara iväg imorn o jag ska vara "husvakt" så ajg ska få lite instruktioner.. Höh.

Snart kommer morsan o farsan hem. INTE SKOJ. Men jag får träffa Maja-bebisen iaf. Det är bra <3

Nä, nu ska jag knalla.

Inga kommentarer: