onsdag 16 juli 2008

Premiär på IKEA i Haaparanta för mig igår.. Det var mer känsloladdat än jag faktiskt trodde, eftersom jag bara varit på IKEA en gång tidigare och det var i Linköping, med Jeppe. Jag insåg faktiskt ganska snart att jag saknar honom. Väldigt mycket faktiskt. Gick omkring där och var EMO mest hela tiden tyckte jag, gnällde för Becki "Åååh, den här soffan tyckte Jeppe var jättesnygg." "Åååh, det ser PRECIS ut som i Linköping. Åååh.. Fast det är större här.." Osv.
Jaja. Så är det. Han har ju gått vidare, vi pratar inte mera. Aldrig någonsin. Men det kanske är lika bra. Jag tror det skulle vara jobbigt om vi pratade, skulle göra det mycket svårare för mig. Det har gått över ett halvår, men det var den bästa tiden i mitt liv. Pratade varje dag på MSN i flera timmar, telefon på kvällen.. Ja. Hujja. Det kan jag sakna ibland. NÅVÄL. Nog om det!

For på Alko sen också, men både jag och Becki blev besvikna över hur dyrt det var. Trodde det skulle vara billigare. (Jag vet att SPRIT är billigare, men vi är ju bara 19 så vi får ju bara köpa upp till 21 %....... gooh)
Var hemma vid 6-tiden, åt middag, snickrade ihop mina lådor och gick sen på promenad med Becki och Majdobebisen. Maja var så gullig.. Becki hade parkerat bilen på ICA, så vi skulle köra hem Maja och sen fara direkt o hyra film. Men Maja ville inte åka bil. Hon hoppade in, men sen när vi skulle stänga luckan så hoppade hon ut igen. :P Men efter tre misslyckade försök så fick vi henne att sitta inne i bilen till slut, jag tror faktiskt att Beckis bil är skönare för Maja att åka än våran gamla Citra... Kanske till och med Maja insåg det efter ett tag, för hon la sig ner innan vi ens lämnat Svartbyvägen :P

Jaa, sen for vi till Becki (hade laddat med chips & dipp!) och såg film. Kenny hette filmen, men den var en besvikelse så vi sket i den redan efter tio minuter. Istället såg vi I Hennes Skor, den var helt okey faktiskt.
Cyklade hem vid elva-halv tolv. Sen for jag ut med Kenny en sväng. Kul å få träffa honom. Var jävligt längesen. Om än bara en snabb-visit. Jag var sjuuukt trött efter en HELDAG i Haaaaparaaaanta, promenad och gödning. :P
Somnade på en gång när jag kom hem...

Idag blir det Alder med Hannes & Becki. Dock verkar det mulna på nu (fucking shit!)...
Ska trimma i Torborgs jävla trädgård också.. Hatar den där kärringen.. Fyfan. Hon bara gnäller och är lat. GAAAH. Men jag får ju pengar i alla fall och det tar ju inte mer än en timma o göra den där skiten så kanske att jag överlever ;b

Nu ska jag börja sviiiiida om till badkläder och packa i ordning.
Adios!

Inga kommentarer: