onsdag 4 juni 2008

Ja, kan ju kanske ge en lite mer detaljerad version av gårdagens inlägg.
Med fiasko menar jag.. fiasko för min del. Alldeles för full för mitt eget bästa. Verkligen.
Jag vinglade iväg och spydde i skogen, låg där och softade ett tag (de som har partat med mig vet att jag brukar lägga mig ner o softa ett tag.. heeh). Mådde bättre sen och nyktrade till lite grann.
Emma servade mig med vatten :P Haha.. Så gullig hon är :D
Var där till elva nån gång, sen cyklade jag och Emma hem. Vi var nog less båda två.
Jag mådde inte dåligt eller så, jag var bara less. Tyckte inte det var SÅ jätteroligt faktiskt.
Det om detta.

Imorgon är det STUDENTEN!! Wohooo. Känns helt sjukt faktiskt. Det är ett halvår sen jag for till Motala.. Ett halvår. Nyss var det ju jullov och vi firade nyårsafton hemma hos Lina. Nyss var det sportlov, påsklov.. Herregud. Tiden har gått så jävla fort! JAG DÖR.
Men, snart är den efterlängtade studdan här! Imorgon blir det inget cruisande för oss eftersom vi inte har någon vaaagn. Oh well. Jag har vant mig vid tanken och gråter inte blod!
Sen blir det studentskiva och sedan paaartyyyy yet again! :D tredje gången på en vecka. Men det är ju studenttider så det är fan så det ska vara! :D

Nu är det supervarmt ute och jag pallar inte sitta inne :P

ADIEU!

Inga kommentarer: