tisdag 15 april 2008

such great hights

lugn och skön dag. foto, samhälls och bild. inte särskilt ansträngande.
slutade vid tolv, gick förbi ica och köpte mat. käkade, tog det lugnt.
sedan var klockan helt plötsligt fyra. fattar inte vad jag gjorde hela eftermiddagen! förmodligen drack jag kaffe och tittade på oprah & top model. hehe.
jobbade filosofi gjorde jag också! jätteduktigt! nu är jag klar med den där kirkegaards-grejen, är snart klar med nietzsche också. ska bara knyta ihop det på ett snyggt sätt och förbereda lite för redovisningen på torsdag.
matteprov på onsdag, känns inte så roligt. måste plugga imorgon. fyfan alltså. håll tummarna att jag klarar provet så jag har någon jävla chans att klara nationella sen också. ångeest.
sen fick jag ett jävligt roligt mail av charlotte (lärare) också; femtonmiljoner frågor till praktiken och en miljon extrafrågor till oss som inte var på praktik. så jävla rööövigt. gah. jag hatar den där jävla kursen. fyfan.

orkar inte ta tag i det där i veckan i alla fall, ska satsa på filosofin & matten. sen måste jag plåta ett reportage i fotoB också, sen är det lite kvar i projektet, sen engelskan. SHIT det tar aldrig slut. blir att kliva upp tidigt imorgon och plugga matte. sen plugga ännu mer matte efter skolan. ska ju till martin också på kvällen o se desperate, så det bilr att plugga som ett cp innan det.
engelskan får jag fan göra på håltimman på onsdag.

ousch, skolaskolaskola.. kul jul.

nu ska jag nog dra igång en film.

bahbaj!

Inga kommentarer: