söndag 27 april 2008

"enkelt och naturligt"

Såg just på en Bregott-reklam, därav titeln.. ehe.
Jag har faktiskt bara tagit det lugnt i helgen, FÖR lugnt egentligen med tanke på att jag BORDE räkna massa jävla matte. Fyfan alltså, ångeeeest.
Men Hannes (lillebror) fyllde ju tio år igår så då kan jag ju inte lika gärna räkna matte. Måste ju äta lite tårta också! ;p
Vi for till Leos lekland också, det var väldigt fint där faktiskt. Trodde inte att det skulle vara så fint. Ett jävla liv var det ju såklart, men vad kan man vänta sig på ett sådant ställe?
Jag o mamma gick en sväng till Storheden och tittade på Lindex o de andra butikerna där. Vårt mission var att hitta en studentklänning till mig, men det var hopplöst. Fanns ingenting. Absolut ingenting. Visst, mamma hittade två jättefina tunikor, som vanligt till PANG-PRISER. Oh well.
Vi var väl kanske lite VÄL optimistiska, de flesta klänningar har väl inte ens kommit ut i butik ännu.. Blir väl att trängas med alla andra studenter.. Just det jag ville undvika.

Just nu sitter jag och väntar på att reprisen av Ugly Betty ska börja, sedan ska jag ev. städa citran (mamma och pappas bil) och sedan ska jag fara på en joggingrunda. Fast joggingrundan kanske jag tar efter middan, lite mer åt kvällskvisten, brukar oftast bli så. Nåväl.

Tror jag ska rosta mig en macka eller två nu och ta ett glas o'boy. Gotti.

Ajöken!

Inga kommentarer: