söndag 6 april 2008

dignity

har varit på promenad med morsan o farsan idag, traskade runt träsket. riktigt skönt faktiskt, jag funderade ett tag på att strunta i att följa med. det kändes lite VÄL långt. men det var riktigt härligt, inte alls så jobbigt som jag ställt mig in på. gick och pratade om turkiet! ååh, så härligt!
vi kom på att vi har ett par tusen efter att ha sålt våran "koja" till husvagnen också som vi ska använda där nere. perfekt!
var väl ute i en timma och 35 minuter, så det var ju lagom ändå. blev väldigt springsugen faktiskt, jag o morsan brukar ju springa där förut. innan jag blev lat. hehehe.
var ganska overkligt att jag SPRUNGIT runt där, helt ofattbart att jag haft den konditionen. men snart är den tillbaka! fick ju mitt spring-sug tillbaka, så kul :D längtar tills det blir så pass torrt att man kan springa runt, fast det blir nog ändå inte än på ett tag för mig. måste ju börja jogga runt sågen-rundan till och börja med. jag har ju inte sprungit sen i höstas. oops. men som sagt- snart är jag igång igen! ååh, vad härligt! känslan efter att ha sprungit en halvtimma, ta av sig springskorna och ta en härlig dusch. känslan går inte att beskriva, helt underbart. man får en sådan energi..

nä, nu ska jag sluta svamla.

imorgon börjar skolan, då kommer också det komma en TYP från livets ord. ska jag vara ärlig är jag riktigt rädd, fyfan. hatar överkristna "människor"/freaks. nåja, det går nog bra. så länge DET inte börjar pusha på mig nån jävla bibel eller så.

nu ska jag gå och göra nåt annat, typ dricka vatten.

adjö

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Linnea då! Ni är ju fler okristna än psykotiska kristna där. Hon är ju bara en ond ande. Ni kan trycka ner henne precis som vi gjorde när hon hälsade på oss! Fråga henne varför hon tror på något som inte finns, om hon tror på Harry Potter också osv. ^^ Lycka till! :D