söndag 13 april 2008

100, yay!

det här är det hundrade inlägget, RESTECPAH! liksom.

lång dag i fredags. först skola till halv fem, sen blev det fika med emmy på hanssons, (jävligt kul att träffa henne igen. så sjukt jävla längesen!) och slutligen party med becki o gänget. for ut på krogen en sväng, dock var det inte så fullt ös medvetslös. var mest.. ehum, turkar där. for hem relativt tidigt också.
igår vaknade jag väl vid tolv o kände mig bakis. uschhh.. for på stan med familjen. jobbigt när man ville spy mest hela tiden. ;p haha, men jag hittade en ring till läppen i alla fall, ska försöka krångla i den ikväll hade jag tänkt.
igår kväll blev det bara att ta det lugnt, pallade inte fara ut på en till party-sväng faktiskt. var alltför risig och fattig. blev en hemmakväll med familjen istället. se på det obligatoriska körslaget.
gick o la mig halv tio, hehe. lillebror ville sova där ute med mig så det fick han göra ;p

jaa, idag funderar jag på att fara o springa. får just se om jag orkar. hehu.

nu ska jag läsa aftonbladet och ta det lugnt.

bahh-bajj

Inga kommentarer: