söndag 30 mars 2008

saturday night fever

vilken dag!
vaknade kvart i tio och steg upp ganska snart efter det. jag åt frukost, tog det lugnt ett tag och for sedan (hör och häpna!) och tränade med morsan! :o körde samma schema som henne, lika många repetitioner osv. bara lättare vikter. hehe.
men skönt var det och faktiskt väldigt roligt. jag har fått tillbaka träningssuget nu!
kom hem, åt lunch. tog det lugnt. for på stan och fick nya träningsskor! underbar! längtar SÅ tills det är barmark och jag kan börja springa.
käkade middag och sen gick jag o morsan på promenad med maja en timma också. värsta hurtbullar! :D

jag har tänkt väldigt mycket nu. jag funderar och funderar. tror jag vet vad jag vill nu. måste bara föra fram det också på ett snyggt sätt.

"You know you are in love when you cannot fall asleep because reality is better than your dreams."


imorgon är det söndag, ska gå på promenad på morgonen hade jag tänkt. hoppas på sol.

adjö!

Inga kommentarer: