fredag 28 mars 2008

SÅ seriöst jävla kasst

Fyfan, jag har så jäv tråkigt att jag helt seriöst avlider vilken jävla sekund som helst.
Det är i ren tristess jag sitter och skriver här just nu. Jag vet inte ens vad jag ska skriva.
Jo, jag kan säga att jag sökt en Hälsovägledar-utbildning på LTU. Blev inte som planerat, att söka i Lund. Kändes lite bra faktiskt. Blir billigast så. Då kan jag bo hemma och plugga samtidigt, slipper ta studielån. Sen var utbildningen bara två år och sen är jag ju liksom färdigutbildad, då är det bara att söka jobb sen. Så då söker jag väl söderut, när jag liksom har ekonomin under kontroll och kan försörja mig själv. Framför allt ska jag väl se till att ha ett jobb då också. Men det fixar sig sa han som sket i vasken.

Nu ska jag spela poker med Johan över MSN och ska därmed börja avrunda här.

Tack och adjö!

Inga kommentarer: