måndag 3 mars 2008

..now get back on that horse and ride.

Jaha, ringde till Vårdcentralen idag om min förkylning och att det är lock för öronen. Svaret blev "kör med näsdroppar och jämna ut trycket i öronen". Jag ville ju faktiskt komma dit, eventuellt ta blodprov, mina lungor avlyssnade och halsen tittad. Icket. Jag fick tips över telefon!! Satan vad arg jag blev. Usch. Funderar på att ringa dit imorgon också, tjata till mig en tid. Jag vill att den här förkylningen ska gå över NU.
Snart börjar skolan också, i övermorgon.. Fyfan. Men jag måste dit, kan inte stanna hemma nå mer. Måste iaf fara dit så jag och Wera kan jobba med projektet. Kanske far hem sen, beror på hur jag mår. Men mår jag såhär så stannar jag inte där längre än nödvändigt. Den saken är då klar.
Annars? Jovars. Kan alltid vara bättre, men jag ska väl inte klaga.

Drömde den underbaraste av drömmar inatt. Återupplevde minnen, underbara minnen.
Jobbigt att vakna och inse att jag är 140 mil ifrån dig, ligger ensam i min säng och mår pyton.
Det var inte roligt ska jag säga.. Fyfan.

Nä, nu ska jag sova. Imorgon väntar en RECOVERY dag i soffans tecken. Ligga och se Ellen DeGeneres, Oprah, Dawsons Creek and so on ;p

Nä, snörvel säger godnatt!

the worst part is over, now get back on that horse and ride.

Inga kommentarer: