lördag 15 mars 2008

Kyss mig ömt och brutalt


Ganska tråkig lördag har passerat. Jag har inte gjort ett smack på samhällsen, precis som jag trodde. Blir att dum-jobba imorgon. Från morgon till kväll. Fy vad tråkigt.
Har jag tur är jag jäkligt effektiv så jag får det gjort snabbt. Det är ju inte så mycket som skall göras egentligen.. Men likväl MÅSTE det göras. Usch vad kass jag är som skjuter upp skolarbeten till sista sekunden. Skämmes ta mig fan!

Idag har jag egentligen inte gjort så mycket, var på en skön promenad med Maja. Sen har jag pressat godis och sett Melodifestivalen. Such a surprise! Nästan så jag skäms, har alltid sagt "nej, Melodifestivalen är för fjantar". Sen sitter jag själv o pressar godis och hejar på den "bästa låten" (fanns ingen sån, men jag hejade på dem som dög..).
Nåväl, ska börja träna igen till veckan, då är det slut med CHILLANDET. Hårdträning som gäller. Ska börja promenera en timma om dagen, så jag kan börja jogga sen när det är bar asfalt.
Jag ska bli FIT till studenten, och framför allt ska jag MÅ bättre. Som det är nu har jag fastnat i en ond cirkel av säng, skola, tv, säng, skola, tv.. Jag mår inte bra av det. Jag känner det. Min kropp har aldrig varit så här misshandlad och jag befinner mig i ett tillstånd av kronisk trötthet. Det är så hemskt. Fyfan..
Men snart är jag pigg och fräsch igen!

Just nu sitter jag o halv-tittar på en film på tv4. "Bringing Down the House", inte den bästa, men det duger när man har tråkigt. Jag är för pigg för att sova men för trött för att hitta på något ansträngande. Så den får duga för stunden.
Minns jag inte helt fel så var det "the Village" efter den här, så jag kanske tittar en stund på den. Om jag törs d.v.s .. Ouff.

Nu ska jag avrunda det här inlägget i alla fall.

CYA!

Inga kommentarer: