måndag 24 mars 2008

Korvgrillning och vårmys

For till min farbrors stuga idag också en sväng med pappa och Hannes. Satt där vid elden och myste ett tag, grillade lite korv, drack kaffe och åt mackor. SÅ mysigt.
Har varit ute från elva fram till klockan två ungefär! Var på promenad också sen när vi kom hem, hur mysigt som helst.
Synd bara att det är lite kallt ;/ Solen värmer, men det blåser så det kyler av ganska rejält.

Ska dricka kaffe nu, sen duscha och sen vet jag inte. Blir väl att ta det lugnt ikväll. Ska sova tidigt, blev inte så tidigt igår. Kom inte i säng först vid två. ;/ Dåligt. Men jag kom upp efter tio i alla fall så det var ju bra!

Nä, nu ska jag ta mig en kopp kaffe.

Cya later!

Grattis Fia som fyller 17 bast idag! Gud vad tiden går fort.. Lilla Fia-Fjutt. Minstingen i gänget är ju stor nu! O.O

Inga kommentarer: