onsdag 19 mars 2008

Heartbreaker

You move me a little.
Chill dag idag, jobbade lite projekt och sedan samhällsredovisning. Gick helt okey trots att Emma inte var med.

Åh, vad jag vill ha lov. NU. Jag är så jävla less på skolan så jag faktiskt dör vilken sekund som helst.
Inte länge kvar, kämpa på bara. Keep struggeling.

Två månader. Herregud vad tiden går fort. Två månader.. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade dig, men jag skulle också ljuga om jag sa att jag gråter mig till sömns varje natt på grund av dig.
Igår raderade jag alla sms jag fått av dig. Även alla sms jag fick när jag var hos dig.
"Farit så långt för att titta på hockey? *tsk, tsk, tsk* Du ska ju vara sönderknullad vid det här laget! :)" Var nog jobbigast att ta bort, ååh. Haha, Lina <3
Det var fan lika bra ändå att jag gjorde det. Så jag kan gå vidare. Hände ju faktiskt att, när jag saknade dig alltför mycket, att jag läste dina sms. Jag blundade och låtsades att det var december/januari igen. Allt kändes så underbart då.
Åh, livet går vidare.


http://www.myspace.com/trendreversal

1 kommentar:

Anonym sa...

Wie, det går att komentera! :'D
<3