torsdag 20 mars 2008

En liten pojke i för stora skor..

Idag var nog segaste dagen på väldigt, väldigt länge. Fyfan alltså. Trodde aldrig den skulle ta slut. På engelskan höll jag på att dö, på matten och Kuhin ska vi inte ens prata om. Fy så hemskt.
Skönt när jag äntligen fick fara hem, efter en bussresa som kändes OÄNDLIGT lång..
Åt middag, gjorde klart religionen och nu sitter jag bara här och väntar på att Grey's Anatomy ska börja.
Har fått påsklov nu också, eller jag tog det. Orkar inte fara på bilden imorgon. Usch ;p

Drömde massa konstigt om studenten i natt. Ingenting var fixat- ingen vagn, inge sprit, inga fina skor, mössorna var trasiga, det regnade ute och skolan var helt upfuckad.
Usch vilken ångest ;p Haha, jag som ser framemot studenten så mycket. Hoppas verkligen det blir underbart väder och en heeeeelt fantastisk dag!
Inte SÅ länge kvar nu ju.. Åh vad jag längtar!

För du är det finaste jag vet
när allt annat är falskt och fel
och jag bara går ner mig
för det är så jag säger det till dig
- du är det finaste jag vet.


Inga kommentarer: