lördag 23 februari 2008

Watch out!

Lägesrapport; hostan är på väg att ge upp! Hallelujah! Det var då fan på tiden. Beslutade mig dock för att stanna hemma även idag. Dels somnade jag alldeles för sent (jävlahypersockradekaffetsfel!!) och sen blir hostan värre på skolan i den där torra jävla luften.
Nåja, jag känner mig också piggare nu faktiskt. Skönt! Jag hatar att vara så där seg man blir när man är sjuk, fyfan alltså. Finns inget värre. Bara ligger o drönar och känner sig döende.
Nej, skönt att vara på väg åt rätt håll i alla fall.

Har bestämt mig för att dra en piercing i läppen också! (Underläppen, "mitten") Är så jävla pepp och är jag frisk nästa vecka så är det då det blir! Yippi-kah-yey! ..men nu börjar jag undra om jag kanske ska göra på "sidan" .. vänster isåfall.. men, mitten eller på sidan? Gahhh..
Får väl fundera på det antar jag =)

... nu ska jag fortsätta trycka i mig Polly, ta mig en snus och dra igång en film!

CHO-BREH!

If I was a flower growing wild and free
All I'd want is you to be my sweet honey bee.
And if I was a tree growing tall and greeen
All I'd want is you to shade me and be my leave

1 kommentar:

mimmsaan sa...

HAHA "trycka i mig polly och ta mig en snus" Fan vad klockrent ;)