fredag 9 december 2011

usch, jag sitter här o luktar klor. inte så jävla fresh.
var o simmade med anna igår. så jäkla skönt. märker hur jag orkar simma längre o längre för varje gång vi är dit. det är skoj. även om det bara är en gång i veckan så händer det något sakta men säkert.

sen käkade anna middag på ängeln o jag satt o dregglade. åkte förbi max o köpte upp käk till mig o magnus, sen till ringvägen där det var chill hela kvällen. så sjukt jäkla trött. fattar inte varför jag är så jävla trött. så irriterande och ingenting annat. jag vill ju sitta upp på kvällen o ha kvällsmys men jag orkar fan inte. somnar bara på soffan hela tiden. skärpning!!!

aeh idag laddar jag för timbuktu ikväll!!! FAN SÅ GRYMT. har längtat hur länge som helst :D wohoho!!!!
först middag ute, sen tagga igång. TJIHO.

sen imorgon är det dop... alltså vad fan har man på sig på ett dop? funderar på klänning o en kavaj över. men vad för klänning? alltså har ju bara knallsvart eller superfärgglatt. på vintern blir jag kolsvart, på sommarn vill man vara lite somrig. så enkelspårig är jag. svart eller vit. enkelt.
desto svårare vid såna här tillfällen. gnargh!!
aeh det löser sig nog.

nu jobbelijobb, sen.. TAGGA!

ajöken möken

Inga kommentarer: