måndag 5 december 2011

jösses alltså. vilken helg.
var som planerat o käkade med patric på panelen. riktigt gott var det :D pepparsåsen var godare nu än vad den är på lunchrasten. av förklarliga skäl. välinvesterade pengar ;)
sen var det bara att knalla till sveavägen för förkrök innan nordic rage. skoj skoj. brorsan kom förbi också, så det var perfekt!
sen taxi vidare till stan.
ja, vad ska jag säga om nordic? var väl inte helt otroligt bra. kändes som att det var väldigt lite folk. jag tycker ändå om all möjlig sorts musik, men banden som var nu hade jag ändå lite svårt för. men det är ju en trevlig stämning iaf. folket är verkligen där för musiken, inte för att bråka o tjaffsa. det är alltid riktigt skönt. det är aldrig bråk. det är ett faktum.
för sen drog vi på lotus (helt oplanerat) och där var det bråk o tjaffs. som vanligt. fan vad less man kan bli. men det var ändå skoj. träffade massa "kändisar" som jag inte träffat på länge. skoj skoj.
sen frasses o sen stupa i säng. spårade rätt rejält där på slutet i SPÖREGNET. fan vad less jag var. kallt o blött. fy fan. känslan att få stupa i säng sen alltså...

vaknade igår med baksmällan från helvetet. så jävla bakis att det inte ens var roligt.låg på soffan o knarkade alvedon o åt chips. samlade kraft för att gå till takeoff och köpa kebab. så jäkla gott. var precis vad vi behövde för då blev det bättre.
såg film o åkte sen till fagge o käkade lite mer. stupade på soffan igen. surrade o garvade.
åkte hem, hyrde film o åt lite mer. haha. kul. såg den där nya filmen bad teacher med cameron diaz. faktiskt riktigt rolig. hon är så jävla bra.
sen promenerade vi till ringis och slängde oss ganska direkt i säng. jag hade dock jäkligt svårt att somna, men lyckades till slut.
är jävligt trött idag, det är allt jag tänker säga om det. tur att det är full huggning så jag inte hinner tänka efter. blä.

ajöken möken

Inga kommentarer: