tisdag 6 december 2011

alltså jag känner mig skitförbannad idag. don't ask why; men jag tror min torsdagsilska helt sonika bytts ut mot tisdagsilska. det är mer vanligt än ovanligt att jag är kaputt på en tisdag än torsdag. vad göra? ingen aning. samma som när jag var skitförbannad på torsdagar, bara låta mig själv vara det och inte vistas bland folk mer än nödvändigt.
snacka om att vakna på fel sida idag. fy fasiken alltså. sen trötthet på det. inte okej.

somnade ändå inte alltför sent igår, eller ja.. kring 23 kanske. låg o kramades med min finis medan han löste sodoku-soduko-sudoku-nifattar.. end of romance så att säga. haha. nae, men det är mys. bästa stunden på dagen.

idag; jobb jobb jobb jobb. sen luleå med anna. ska köpa en present till lillebror som åker till lund på söndag. för att göra det lite roligare kanske. vad det blir är en hemlis. man vet aldrig vem som läser här o kanske tjallar. hehhe. nae. men så är det.
så på fredag/lördag kommer jag hämta majdo på fagge och vara "barnvakt" tills dom kommer hem. värsta mys :) lilla majdo.

nae. nu ska jag försöka jobba. kommer nog inte bli många knop idag. hoppas dock att det blir det så dagen går fort. men ja. är så trött. gahh. hade behövt tjack eller nåt annat uppiggande.

ajöken möken

Inga kommentarer: