torsdag 17 november 2011

tänk att det redan är torsdag!? vilken fest!
känner mig dock inte helt 100, kanske rentav att jag känner mig lite halvrisig. började få sjukt ont i skallen redan i går eftermiddag och sen blev det inte direkt bättre av mitt "eagle-dyk" ner i soffan. *KRASCH* rätt ner med skallen före i soffan. ni kan ju se det framför er.....
tog det bara lugnt igår, låg på soffan med finis o såg film. var helt tyst o seg hela kvällen. var så sjukligt trött o lite less så där. inte på min finis så klart, men allt annat som cirkulerar. en sån där jobbig onsdageftermiddag helt enkelt.
fast mysigt samtidigt såklart.

jaha-aa-aaaha. här tog inspirationen slut.

jag är lite hungrig och har på känn att denna dagen kommer gå fantastiskt segt. trots att vi har rätt mycket att göra.
men det är bara att kämpa på. det är ju trots allt rätt skoj ändå. faktiskt.

ajöken möken

Inga kommentarer: