torsdag 22 september 2011

tohorsdahag

skönt med torsdag, mindre skönt med regn med tanke på att jag ska springa i eftermiddag. i barkspår. ni som har någon hjärna kan ju räkna ut att det kommer vara wet wet wet och jag kommer plumsa i vatten.... ja ja bara klä sig ordentligt och bita ihop. hoppas att jag inte blir förkyld... vore så typiskt nu när vi ska iväg imorgon.

var o simmade igår, sjukt tungt. bubblade o lattjade. åt glass. sen hem i regnet och åkte till åkerholmen en snabb sväng med anna o hennes mamma. det kommer bli så himla mysigt!!

nu är det bara att jobba på så jag får gå hem nån gång. försov mig imorse till råga på allt. vaknade tio i 8 ... var på jobbet kvart över. effektivitet där eller? haha. hade då sovit 10 timmar. helt stört. men var helt jäkla färdig igår. var så trött när jag kom hem från åkerholmen att jag gick och la mig nästan direkt. var bara att släcka ner och borsta tänderna, somnade på tio sek. haha. skönt!

aeh, nu ska jag slänga iväg lite ordrar här så jag kan ta emot lönen med gott samvete på måndag :))

ajöken möken

Inga kommentarer: