onsdag 17 augusti 2011

Skön dag

Åh vilken underbart skön dag. Varje dag borde vara som idag!
Åkte till Arvidsjaur med Jonas kring halv 8, var framme strax innan 10. Var där och kontrollerade att allt gick rätt till. Var kul o träffa människorna bakom bara ett namn. Vi träffar inte "kunderna" så ofta, så det var skoj! Käkade i Arvidsjaur, sen drog vi hemåt igen.
Var tillbaka på kontoret kring halv 2. Så då hann jag gå igenom mailen som hastigast och kika arbetslistan. De hade tydligen haft fullt upp idag, hade trillat in 34 (!) kundvagnar. Sinnessjukt. Bra att dom har att göra iaf ;) Haha.
Kändes som att vi fikade och sen åkte hem igen. Men hann med en del på de timmarna jag var på plats. Skicka iväg några kundvagnar och göra några leverantörsupplägg. Mer än jag gjort de senaste veckorna tillsammans! Skönt att det är igång igen.

Efter jobbet åkte jag och Anna till Resia och bokade vår resa till Kreta! Fy fan så jävla underbart. Vi kommer bo i en tvårumslägenhet med uteplats. Så jävla skönt!! Kommer bo i Platanias, väldigt nära Chania så det blir en riktig partyresa! Fast jag kommer DRA upp Anna ur sängen och ut på stranden!! (Vårt hotell är ca 200 meter från havet) Kommer bli riktigt underbart! Längtar som en tok :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, surfar runt och läser bloggar. Kämpar på med mitt snus. Röksuget vägrar ge med sig... Men det ska nog gå bra det här ska ni se. Jonas däremot, som slutat snusa, verkar ha det tuffare. Han satt med Djungelvrål under läppen när vi åkte från Arvidsjaur ;) Hahah. Går som en dans för mig om man jämför med honom! Hehe.

Nae, nu ska jag fortsätta här. Tänkte hinna se lite Paradise Hotel Danmark också innan jag kryper till kojs :)

Ajöken möken

Inga kommentarer: