måndag 1 augusti 2011

Jag ramlar in på något diskotek...

Hej och hå vad tiden kan gå sakta. Fy fan.
Just nu är jag så jävla sliten att jag inte vet riktigt vars jag ska finna energi till att överhuvudtaget hålla ögonen öppna. Men det ska nog gå bra. Kanske. Jag är fan osäker i detta läge alltså.

Sussie har fått mig på "tagga-inför-helgen-tankar" och redan nu börjar jag sakna svinpälsen Morgan. Haha ;) Lite alkoholiserad så där. Lite lagom bara. Men det är så det ska vara på sommaren. Därför kommer vintern, så man kan ta det lite piano. Fast grejen är bara den att det kanske inte alltid blir lugnt bara för att det blir höst, vinter och mörkt. Faktum är att vi nog brukar köra på lika jävla hårt ändå. Alkoholister kanske man kan säga? Helg-alkisar? Fast vad gör väl det. Ung är man fan bara en gång och under en väldigt kort period så det är fan bara att köra på. Så länge det är roligt så är det väl ingenting att diskutera? Nej just det. Där lyckades jag övertala mig själv om att jag inte är alkoholiserad. ;)

Ne, nu ska jag försöka surfa vidare här. Kanske hitta någon härlig blogg att läsa. Finest.se ligger nere så jag kan inte läsa Katrin Zytomierskas blogg. Bläää. Har någon kanske ett tips på en blogg som man bara inte får missa? Alla tips tas tacksamt emot.
(Läser redan Blondinbellas, Kenzas, Tyras, Egoinas, Alex Schulman och de här till höger!)

Ajöken möken!

Inga kommentarer: