onsdag 10 augusti 2011

Halva veckan har gått!!

Yes, halva veckan har gått!
Var helt inne på att det var onsdag imorse, sen på fikat fick jag för mig att det var måndag. Helt bombis. Var tvungen att fråga de andra "vilken dag är det idag egentligen?". Som att jag förvirrade mig själv, haha. Skönt att det var onsdag och inte måndag.

Uh vilken seg dag. Jag är verkligen omotiverad och seg idag. Tog en powernap på lunchen på ca 20 min. Så jävla skönt. Det kommer säkert behövas imorgon också med tanke på kvällens bravader. Men det är värt det. Det blir skojsigt. Vet inte var vi ska käka bara, någon som har nån idé på en bra restaurang i Luleå? Waldorf's känns inte så roligt med tanke på senaste gångernas besvikelser...

Nae. Nu ska jag surfa vidare här. Försöka tagga till. Åh. Så seg.

Ajöken möken

Inga kommentarer: