lördag 19 mars 2011

Lilla Lady

Vilken vecka. Herregud.
Måndagen kunde ju börja bättre. Hade knappt packat upp resväskan så fick jag ett förjävligt besked. "I can't". Han hade lika gärna kunnat göra som Burger i SATC och lämnat en post-it. Det var en mental post-it så att säga. Inte okej.
Jajajaja, jag repar mig rätt bra. Tack vare vänner. Men att jag alltid ska falla för svinen är för mig fullständigt befängt. VARJE GÅNG. VARENDA gång. Nåt fel äre ju på mig. Eller NÄ. Det är fan inte det. Det är synd om idioterna som inte fattar vilken jävla toppenbrud de går miste om. Så det så. Jag måste fan inse det. Det är INTE mig det är fel på. Dom är fega och korkade. Så så var det med det. Haha.

I tisdags var jag hemma o tvättade o plockade undan lite.
I onsdags var jag på middag hos Lina & Patrik.
I torsdags var Elin o Sara förbi på middag och surr.
I går var jag på fredagsmys hos Lina & Patrik.

Underbart att ha vänner omkring sig som faktiskt BRYR SIG. På riktigt. Sen att vi sitter o är förbannade på hur idioten tänkte är en annan sak. Men de finns där liksom. Betyder allt i världen.

Jajajaja, nu ska jag inte deppa för idag är dagen D! Jag och Sara har taggat för denna dagen sen en vecka tillbaka. SANSLÖST. Bowling, sen förkrök sen KROGEN. Japp. Idag skall det ske! KROOOGEN.

Nä blä. Nu ska jag göra mig klar, måste in till stan o köpa hårspray o vin. Älskar kombon.

Ajöken möken

Inga kommentarer: