lördag 26 februari 2011

Lördag!

Fy fan vilken jävla dag igår. Usch... jobbet var okej. Det gick fort och bra. Sen promenerade jag till Fagge, träningsvärk till trots. Käkade middag och sen bara small det till så blev jag superbitter. Åkte hem och tjurade. Internet jävlades och till slut blev jag så less att jag gick och la mig och såg Sex and the city i sängen. Haha. Släckte ner kring elva tror jag och vaknade halv nio. Rätt skönt ändå.
Idag känns det bättre även om jag fortfarande är rätt bitter. Men det får jag lägga åt sidan för idag vankas det galej! Uuuut på krogen och dansa! :))

Först måste jag ta mig till bolaget och handla vin. Sen pratade jag o Elin om en fika och strosa på marknaden.

Men allra först ska jag dricka upp mitt kaffe och göra mig lite redo.

Skönt med VÅRVÄDER ute! :))

Ajöken möken

1 kommentar:

Malin sa...

Har du inte köpt någon PMS-rulle kanske? ;D Har hört dom ska vara bra...