söndag 13 februari 2011

1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.

ELIN PALM:

Min första, största och starkaste vänskap.
Från vi var spädbarn tills idag. Bästa kompisar. År har gått när vi umgåtts mindre, men jag känner att vår vänskap idag är starkare än någonsin.
Elin är den där bästa kompisen som alltid vet ens bästa, som vet exakt vad man gillar och inte gillar. Vad man behöver och inte behöver. Vem som är bra för mig och inte bra för mig. Som stöttar och finns där i vått och torrt.
Hon kräver inte en massa av mig, för hon vet att jag älskar henne.
Hon är inte en kvinna av stora ord, men hon är en människa med ett enormt stort hjärta.

Så Elin är en sån person som jag hoppas finns i varje människas liv. <3

1 kommentar:

Elin sa...

Aaaww. En tår i ögat. Älskar dig av hela mitt stora hjärta :)