torsdag 9 december 2010

Santa Claus is Coming to Town !

Nu har jag en fot till julgranen, jag har en matta och jag har köpt julkort (med tillhörande frimärken). Nu e det bara julklapparna som saknas! Fy så underbart.

Nu ska jag bara mysa på soffan resten av kvällen med ett sprillans nytt Aftonbladet och äta lussebullar :)

Har varit en konstig dag, har varit en miljon saker som jävlats med mig och till slut krävs det bara att man tappar typ en penna så exploderar man. Eller bryter ihop. Jag blev bara less. Suckade högt när lampan i vardagsrummet hade gått och jag insåg att jag var tvungen att köpa nya. Haha. En sån liten sak blev värsta projektet!

Skönt att det är fredag imorgon :) Då ska vi fika på jobbet, äta resterna av jullunchen, sen efter jobbet ska jag möta upp Hanna för en fika och sedan avslutas kvällen och även veckan med fredagsmys (Idol-final!!) hos Elin & Robin. Låter som en toppenfredag om ni frågar mig!

Ajöken möken

Inga kommentarer: