torsdag 25 november 2010

gubben i lådan

I brist på annat så slänger jag in en lista! Varsågoda:

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Nöjd
Favoritgodis: Salt som fan
Kläder just nu: Mjukisbyxor och en urtvättat tröja.
Musik just nu: Daniel Adams-Ray
Vad sa du senast: Tror jag skrek "ALLVARLIGT!!" när jag inte kunde ladda ner en serie..
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1930-1940 talet vore spännande! Vara 20 år 1935. Det vore häftigt.
Sommarplaner: Oj, det är länge dit. Jag vet inte ännu.
Fisk eller badkruka: Fisk som fan
Hur många kuddar sover du med: Fyra.
Favoritväder: Sol! Vinter eller sommar, bara det är sol så är jag nöjd!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Handduk, bikini och solkräm ;)
Spelar du nåt instrument: Nae, ytterst lite piano. Men ingen talang direkt.
Morgon- eller nattmänniska: Sov-människa.
Sparare eller slösare: Slööööösaaa
Bästa film: Så många bra
Tror på liv på andra planeter: Aeh, jag vet inte. Känns ju konstigt om vi vore den enda "levande" materian i HELA UNIVERSUM...
Kommer du ihåg din första kärlek: Jajjamän
Älskar du henne/honom fortfarande: Jag har nog aldrig älskat honom, haha.
Har du några homosexuella vänner: Ja :))
Tror du på mirakel: Jo
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag försöker
Ser du på kärleken som ett misstag: Kärleken är det största och mest värdefulla som finns och den finns ÖVERALLT.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två pojkar
Bio eller promenad: Promenad till bion?
Är du kittlig: Haha ja!
Snarkar du? Förmodligen
Stjärntecken? Stenbock
Rädd för insekter? Nja, undviker dem gärna. Rädd är jag inte, men de är mindre trevliga..
Äckligaste insekten: Tusenfoting.. huggha!!
Största svaghet: Jag är väldigt tystlåten och kan uppfattas som lite dryg ibland, vilket är det sista jag är!
Det här är jag bra på: Respektera andra människor
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga!
Vad vill du jobba som? Bibliotekarie :D
Chips, morötter eller godis? Haha allt :D
Pizza eller hamburgare? Pizza!
Skriver du dagbok? Ja.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Förmodligen inte!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Jag har nog en kombo
Gungar du på stolen? Nä, obehagligt..
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ALDRIG i livet
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? Njae, har inte blivit utsatt för några kopiösa mängder, men lite obehagligt är det.
Saltar du på maten? ALLT.
Gillar du att sjunga? Jahadå :D
Anser du att du är stark? Absolut inte, jag är jättesvag. Men mina ben är starka!
Brukar du sola? På sommaren
Vad gör du om du får hicka? Garvar först och blir irriterad sen
Röker du? Ja ibland
Snusar du? Ibland
Använder du knark? Noll tolerans.
Kaffe, te eller inget? Både och

Inga kommentarer: