söndag 21 november 2010

Awesome

Fan vad kul det var igår! Galet!
Elin fyllde som sagt 22 bast igår så det vankades fest hemma hos dem med ett gäng härliga människor. Riktigt roligt var det. Drack vin, surrade och hade riktigt trevligt. Sen drog vi på Lotus och dansade arslet av oss hela natten. Fy fan vad roligt det var! Längesen jag hade så roligt ute på krogen. Ja, Farmen såklart, men annars brukade det inte vara alltför kul på krogen i Boden faktiskt. Ifall ni inte anade det :P Haha.
Nä det var riktigt jävla roligt, träffade massa roligt folk(!) och öste på som fan! Knallade hemåt där kring två-tiden och efter ett besök på Rönkan så var kvällen gjord! Awesome.
Var här ett tag och sen gick sällskapen var och en till sitt. Kom i säng gjorde jag kring fyra på morgonen. Riktigt roligt! Var helt färdig och mina fötter värkte efter allt dansande. Så jävla roligt!!

Nä det var verkligen superlyckat på alla sätt! Dock är jag lite sliten idag, men det är man väl alltid efter en dag ute ;) Hehe.

Idag har jag bara legat på soffan och tittat tv. Eller ja, på Internet då. Ska väl städa och plocka undan resterna från nattens ätande. Så det är fräscht till den hårda arbetsveckan som väntar.

Köpte biljetter till Johnossi till Elin i födelsedagspresent förresten. De spelar i Luleå 4e december så då ska jag först bjuda på middag och sen gå på konserten. Riktigt roligt ska det bli! Tyckte det var en genialisk present ;) Haha

Nä nu måste jag sätta igång innan jag fastnar helt och hållet här på soffan.

Hoppas det är bra med er! Här kunde det knappast bli bättre :)

Ajöken möken

Psst. Bilder från festen kommer senare, Elin måste skicka dom först bara :))

Inga kommentarer: