torsdag 29 juli 2010

La vie en rose- for real!

Det var ett tag sedan jag bloggade. Det har väl kanske inte egentligen hänt så vansinnigt mycket att blogga om. Faktiskt. Jag har umgåtts med mina fina och bästaste vänner, varit med min familj och bara njutit av att ha semester. Njutit av livet i största allmänhet faktiskt.
Det har varit en bra vecka. En väldigt bra vecka. I lördags var jag ut på Bränna med Hanna. Vi satt där och surrade, hade riktigt trevligt. Det var en väldigt bra kväll. Jag måste säga att jag inte riktigt fastnat för Bränna för jag har inte fattat grejen med det. Men nu fattar jag grejen och jag älskar det! Så jäkla härligt att bara sitta och surra. Jag har väl mest varit för PARTY PARTY PARTY om jag går ut. Men det kan vara lika trevligt, om inte mer, att bara sitta och chilla. Vi var där igår också, men då blev det lite för mycket av det goda. Hahaha. Både jag och Hanna blev klapp i fyllan och ragglade hemåt kring halv två någon gång. Hon stupade i sängen och jag på soffan. Vaknade med strumpbyxorna på mig och inlindad i hennes fleece-filt. Nåja. Det var roligt och riktigt trevligt så det var värt baksmällan imorse. Haha. Nä fan. Nu måste jag ta det lite piano. Vi ska ut i helgen, men det blir möjligtvis ett par glas vin och ingenting mer. Ska inte köpa något på krogen iaf. Igår köpte jag tre groggar till mig själv och ett glas vin till Hanna. Den där White Russian kunde jag faktiskt ha skippat. Men men..

Nu är Elin på väg hit alldeles strax, så det är bäst att jag trycker min burgare och börjar klä på mig lite kanske.

Ajöken möken !

Inga kommentarer: