måndag 12 juli 2010

Det finns ingenting här som kan få dig att förstå. Låt det förflutna vara glömt.

Kära värld vilken helg! Oj oj oj. Bra och dålig. Mest bra och mest dålig. Det har verkligen vägt upp varandra. Dock har jag mest "men" från det som är dåligt givetvis. Det har ju en tendens att sätta sig lite hårdare.

Nu ser jag framemot fyra veckors semester och det med start imorgon! Blir det fint väder ska jag och David eventuellt cykla till Alder, annars åker jag nog själv faktiskt. På tisdag blir det IKEA. Helgen som kommer är helgen med stort H; inflyttningsfest hos Elin och Robin. Perfekt! Fan vad kul det ska bli och jag ska vara så jävla plakat att jag inte kommer kunna gå ;) Haha. Det tror jag vi alla siktar på! Eller hur? :D

Äsch. Nu ska jag fan gå och sova. Jag har lite ångest faktiskt. Inte så lite heller.

Ajöken möken

Inga kommentarer: