söndag 22 november 2009

Fort var det gjort

Jahaja, så var den helgen över. Var tog tiden vägen?!
I fredags var jag på "kalas" (vägrar säga födelsedagsfika) hos Elin, hon bjöd på tårta. Himmelskt gott! :D Hon fick ett halsband av mig och en massa annat från andra. Hoppas hon blev glad över halsbandet, Tack för tipset Malin ;)

Igår städade jag hela dagen, eller ja, jag latade mig med jämna mellanrum framför Sex and the City.. hehe. Men jag fick då undan diskberget och tog tag i badrummet som varit grisigt hur länge som helst. Misstänkte att det inte skulle bli av idag; även om jag faktiskt hade orkat idag.. (!) Inte det minsta bakis. Skönt.

Kvällen spenderades hos Elin, körde förfest och gick sen ut på Bränna. Det var väl inte världens drag, men det var väl okey. Gick hem ganska tidigt. Som alltid förut konstaterade jag ganska snabbt att förfesten var bättre än själva utgången. Men det är ju oftast så. Inte mycket att göra åt saken antar jag..

Idag ska jag till Fagge en sväng, mor min ska klippa mig. Sen blir det väl att käka där också.

Ikväll kommer Petter hem (hoppas jag!) :D Saknar min lilla räddhare.

Ayah, dags att göra mig klar.
Ajöken möken

Inga kommentarer: