onsdag 21 oktober 2009

IDIOT IDIOT IDIOT

Ja, vet ni vad jag gjorde här för ett tag sen då? Jag köpte en jävla bok av en jävla försäljare. Fyfan vad jag är DUM i skallen.
Vissa har ju mage att säga "Nej tack ajg är inte intresserad" redan vid dörren; men inte jag mitt jävla dumma fån. Så nu har jag en faktura att vänta här, inte bara en gång. Utan MÅNGA gånger. Det är nån jävla prenumeration.. gahh. Jag blir så förbannad på mig själv ibland. När han hade gått tänkte jag bara "VARFÖR LINNEA?! VARFÖR?!" bankade skallen i väggen några gånger.. fan vad jag är dum. Måste ringa dit och säga bort den där skiten. Så kommer det säkert inte gå heller. Gahh.. gnnh...

Men annars tycker jag det går bättre. Den här veckan har varit bra (nåja, halva är kvar ju). Har jobbat på och igår satt jag till fem utan att jag reflekterade över det nämnvärt. 2,5 timma flex där då. Haha.
Imorgon ska vi på hockey med jobbet också, ska bli skojsigt. Kommer nog vara hyffsat trött på fredag bara. MEn det gör inget för då är det HELG sen. Wonderbart.

Nä nu ska jag mitt nöt titta upp det där jävla företagsskiten. Jag borde kunna säga bort det.

Ajöken möken

1 kommentar:

Lina sa...

Haha, vad var det för sorts bok då?