tisdag 13 oktober 2009

En lista som jag snodde av Lina :D

Jag lyssnar på: Sex and the City.
Jag pratar: Med Maja på MSN
Jag tycker om: Sova, umgås, festa, pussa på Petter..
Jag har insett att min senaste kyss: Var med Petter :D
Jag avskyr när folk: Är otrevliga, nonchalanta och tror sig stå över alla andra.
Min bästa vän är: Petter
Min första vän i livet heter: Elin :D
Kärlek är: Något alla människor behöver.
När jag borstar tänderna: Håller jag på att dö av tristess
När jag lagar mat: Blir det oftast gott.
Jag tänder på: Petter :D
Det sexigaste yrket är: Vet inte om det finns något sånt?
Det är charmigt när: Man är social och behandlar alla människor med respekt.
Jag är livrädd för: Att det ska hända mina nära och kära något.
Den värsta känslan är: Ångest, hjälplöshet och ovisshet.
Den bästa känslan är: Tillfredsställelse (menar det INTE sexuellt..haha)
Jag är bäst på: Att "finnas där" för nära o kära
Jag är sämst på: Att ta kritik
Om jag va ett djur skulle jag vara: En hund.
Jag kommer alltid att vara: Mig själv
Det finaste som finns är: Att känna mig behövd och älskad.
I sommar: Får vi se vad som händer!
Sist jag grät var: I söndags, när jag skulle åka hem från Petter..
Jag kan: Vara lite negativ.
När jag vill tänka går jag: .. omkring i min egna värld.
När jag bakar så bakar jag: Inte så bra.
Min mobiltelefon är: Min bästis
När jag vaknar på morgonen: Vill jag bara gömma huvudet under täcket och stanna där resten av dagen...
Innan jag går och lägger mig: Duschar, borstar tänder, släcker ner och kryper till kojs.
Just nu tänker jag på att: Petter kommer hem snart <3
Bebisar är: Något jag vill ha i framtiden.
Idag har jag: Jobbat och gjort middag.. Sett TV.
Ikväll har jag: Somnat väldigt tidigt.
I morgon kommer jag: Jobba..
Jag vill verkligen: Att tiden ska gå snabbt nu!!

Inga kommentarer: