onsdag 30 september 2009

Inte Petter


Tänk på en kille och fyll i ;

Är han i din ålder? Jo, men jag är ungefär 6 månader äldre ;D
Är han lång? Tillräckligt kort för att jag ska nå och pussa honom utan att behöva en pall!
Är han mogen? Haha beror väl på. Nej men det är han väl.
Är han söt? Den sötaste som finns!
Är han snäll? Klart han är!
Kan du säga allt till honom? Ja.
Är han lätt att dela skratt med? Haha jaa :D
Är han mobbad? Hehehe.. nädå.
Är han blyg? Nä, inte vad jag har märkt.
Har han gjort dig ledsen? Joo.
Kan du prata med honom om du är ledsen? Ja, självklart. Det är honom jag vänder mig till i första hand.
Kan ni dela glädje tillsammans? Jaa
Har du varit arg på honom? Haha. Jaa.. :P
Har du skrikit åt honom? Hehe jaa. Vi är som två italienare ibland som skriker och gestikulerar. Men det är så det ska vara. Jag gillar't :D
Har du kramat honom mer än tio gånger på en dag? Ja förmodligen :P
Har du tyckt att han har varit jobbig? JaaaaaAaaaa..
Tycker han att du är snäll? Fråga honom.
Brukar du tänka på honom? Jaa.. alltid.
Brukar du sakna honom? Jaa..
Brukar du fälla en tår för honom? Jo för att jag saknar honom.
Tycker du om honom mer än vän? Hehe jaaa!?
Kommer han att lista ut att de är om honom? Tveksamt alltså...

2 kommentarer:

Lina sa...

Hahaha, sista svaret ;D "Tveksamt!"

Marina sa...

HAHAA, jag tror inte han listar ut det;)