måndag 20 april 2009

En rolig liten lista!

Lovar du att vara ärlig? Jadå
Du heter:
Linnea Isaksson
Smeknamn:
Lino, Linko, Gulan..
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Det är olika faktiskt. Men Jeff Buckley- Hallelujah får mig alltid att gråta.
Beroende av:
Mat, kaffe, cigg.. Petter :*
Vad behöver du mest just nu:
Ingenting speciellt. Sova kanske.
Vad tror folk om dig?
Jag vet inte, fråga dem?
Vad får du oftast komplimanger för?
Hmm.. jag vet inte. Får inte så ofta komplimanger xD
Hur imponerar man på dig? Humor och charm.

Brukar du skratta för dig själv?
Hehe.. händer väl..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
Jag har raderat alla SMS :P Men det var nåt från Petter har jag för mig..
Var bor du?
Boden
Trivs du där:
Jepp
Äger du några converse:
Ja, två par. Ett par svart och ett par vita. Älskar dem!
Sprit, cider, vin eller öl:
Allt?
Vad har du för mobil:
Sony Ericsson W302
Nästa mål i ditt liv:
Få ett redigt jobb och därmed få ordning på mitt liv.
Hur svarar du i mobilen:
Hallu eller Hej det är Linnea
Vem ringde du senast?
Morsan tror jag
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Vi snackade om dagen och sen frågade hon om jag kunde laga mat åt dem idag.
Antal timmar sömn inatt:
8 kanske
Sov du ensam:
Yes! Skönt!
Brukar du komma i tid:
Alltid! Jag är tidspessimist.. alltid för tidig xD
När mår du bra:
När livet flyter på smärtfritt
När blev du fotad senast:
Shit, ingen vill fota mig :P
Hur känner du dig nu:
Lite seg
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart antar jag
Vad tycker du om fötter:
Ew
Vad saknar du:
Petter :*
Favorit dryck på morgonen:
KAFFE.
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Det är olika, just nu är det relativt tidigt. Inte senare än ett.
Är du blyg?
Ja, sjukt och väldigt irriterande blyg. Känner mig som en utvecklingsstörd i vissa sammanhang.
Sysslar du med någon idrott:
Nein, jag är lat
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Näe, inte kärlek. Attraktion.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Vad skulle jag inte göra? Ha sex, runka, gå naken, gå på badhuset, pissa utomhus.. allt!
Är du nöjd med ditt liv:
Jadå, just nu är jag det!
Vad är det värsta du vet?
Falska människor, dömande människor och såna som tror sig vara så jävla mycket bättre än alla andra.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Ingen aning- inte alltför mycket.
Vad längtar du till?
Sommar!
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Självklart.
Vad är det finaste du fått?
Kärlek!
Om fem månader:
Jobb förhoppningsvis.
Om ett år?:
Förhoppningsvis jobbar jag!
Du samlar på:
Vad samlar jag inte på? Just nu är min mani sängkläder.. får inte plats med mer.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Ingen. Jag sitter och tjurar för mig själv. Oftast vill jag inte ha med någon att göra då faktiskt.
Har du strumpor på dig nu:
Jepp!
Är det okej att gråta:
Ja det tycker jag.
När grät du senast:
Minns inte.. igår kanske?
Bär du glasögon eller linser:
Ja..
Har du piercing:
Öronen
Vill du gifta dig:
Njeaa.. kanske. Vi får se.
Vill du ha barn:
Ja
Är du bra på att laga mat:
Det tycker jag nog att jag är.
Är du flygrädd:
Njaa.. lite obehagligt. Men mysigt samtidigt.
Hur vig är du:
Inte det allra minsta. Så ovig man bara kan bli. Kylskåp typ.
Vilken är din favoritglass:
Polkagris!
Tror du på ett liv efter döden:
Självklart
Bor dina föräldrar tillsammans:
Jaa
Vilken ögonfärg har du:
Blå/gröna
Röker du:
...ja :(
Hur ofta tränar/motionerar du:
Hehe.. promenerar gör jag väl oftare än vad jag går till gym...
Vad är det viktigaste i livet?:
Må bra och trivas med sig själv och sin omgivning.

Inga kommentarer: