torsdag 26 mars 2009

Thursday I'm in love

Torsdag idag och jag känner mig tröttare och segare än vad jag gjort på väldigt länge. Jag var vaken alldeles för länge och var alldeles för grinig för att släcka ner Grey's Anatomy. Ja jag har gjort misstaget att tanka ner avsnitt i förväg, så nu måste jag vänta på att USA ska sända avsnitt så jag också får min dos. Men shit vad dom spårar. Något mer säger jag inte nu. *TYST*

Nååja. Idag ska jag in till stan hade jag tänkt, dock blev det inte så tidigt som jag planerade igår. Men det får gå bra ändå. Måste till Arbetsförnedringen (IGEN) och skriva in mig... Fan vad jag hatar dom. Jag känner verkligen ångesten när jag kliver in där. Jävla klåpare. Nåja. Det är bara att bita ihop och fixa ett jobb fort som fan så jag slipper dom där rövskallarna. Heeeelt jävla inkompetenta.

Jag funderar på att gå hem sen. Jag orkar inte sitta här i lägenheten själv. Jag blir galen.. Funderar lite smått på att sova över där också, kanske kommer i säng i tid och därmed också kommer upp i tid. Men jag vet inte hur det blir. Vi får se helt enkelt.
Oh! Imorgon ska jag och Hannes på bio! Vi ska se Kenny Starfighter ;) Hohoho. Underbart! Morsan betalar en barnvaktskväll i förväg. De ska iväg nästa helg på konsert så då ska jag vara hemma med Hannes medan alla andra är där. Det är egentligen inte så att han behöver "vaktas", jag menar han är ju ändå 10 bast (snart 11!). Men lite sällskap behöver vi alla ibland. Han är ju lite ängslig av sig så det är nog bra. En väldigt bra anledning att vara hemma och fetta!! :D

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och börja klä på mig, för att sedan traska in mot stan. Jag tror dom har lunchrast nu på Arbetsförnedringen, men jag får väl gå på stan och döda lite tid. Ska gå på Smycka och använda mitt presentkort där (som jag fick i studentpresent..). Hoppas jag hittar något fint. Jag är ju inte alltför mycket för smycken och sånt, men jag kanske hittar någon fin ring eller örhängen eller nåt. Annars kanske jag köper nåt till Petter.. ;)

Nä. Nu ska jag speeda på lite.
Ajöken möken

Inga kommentarer: