tisdag 17 mars 2009

Hej och hå. Idag är det tisdag, vilket brukar vara "tv-tittar-tisdag". Men jag har sett alla Desperate Housewives-avsnitt så det är ju kört. Inte kul att se samma igen. Fast det är nog så det kommer bli. Hehe. Det är ju faktiskt väldigt bra!

Jag är sjukt sugen på att pyssla, önskar att jag hade massa pärlor så jag kunde göra fina saker att hänga i fönstret, så de glimmar fint nu när solen tittar fram på allvar. Ska leta rätt på några glaspärlor, tror jag har ett par halsband/armband jag kan massakrera.
Jag är väldigt sugen på att måla också, men jag har ingen speciell idé, så då brukar det bara bli bajs om jag sätter igång. Vi får se om inspirationen kanske kommer under kvällen. Det är på natten som de allra bästa idéerna trillar in i hjärnan. Hehe. Så vi får se helt enkelt.

Nu är det visst "Den rätte för Rosing" på TV. Kanske ska titta lite? Brukar tröttna efter fem minuter då det verkligen är IQ noll på de flesta av deltagarna (inklusive Linda själv). Oh well.

Ajöken möken

1 kommentar:

Lina sa...

Haha, det programmet är hemskt. Endå lyckades jag titta på det en gång :'D Gillar inte Linda, hon verkar uppblåst o blä. O killarna är sliskiga o dumma i huvudet som ens vill bli tsm med henne!