fredag 27 mars 2009

Gårdagen var en riktigt dålig dag, eller kvällen var väl värst egentligen. Jättejobbigt och jättetråkigt på många sätt.

Idag känns däremot att bli en något bättre dag faktiskt. Jag vaknade för inte alltför längesen och ska strax hoppa in i duschen. Tror jag ska göra kaffe först bara..

Ikväll blir det bio med lillebror Hannes! Ska bli jätteskojjigt. Han tycker om att hitta på såna där saker, vilket jag är den enda som verkligen tar sig tid att göra. Det krävs inte så mycket för att göra honom nöjd.
Jag kan ta med honom på stan en sväng, för att sedan runda av med att synda genom att äta på Frasses. Väldigt uppskattat! Vi äter aldrig ute annars i vår familj, så det är verkligen speciellt för honom. Jag minns själv när vi var små och åt ute på restaurang. Oavsett om det var Frasses eller Ming, det var lika spännande ändå!
.. jag försöker verkligen vara en snäll storasyster och hitta på saker. Även om det kanske bara är att han får komma hit till min lägenhet och titta på film och äta mat. Det är alltid något och han verkar uppskatta det.

Nu ska jag rulla vidare!
Ajöken möken

Inga kommentarer: